Ulkona on kesä. Isoveli lopetti eskarin, pienemmät lopettivat perhepäivähoidossa, itse olen sairauslomalla äitiysloman alkuun saakka. Ihan kaikkea näistä kesäisistä ja vapaista päivistä ei ole kyllä otettu irti. Mies tekee töitä ja vapaa-ajan remontoi meidän uutta kotia. Minä pakkailen tavaroita täällä vanhassa kodissa ja olen lasten kanssa. En edes viitsi ajatella, mitä voitaisiin tehdä yhdessä oman perheen kanssa. Saati, jos miehellä ja minulla olisi kahdenkeskistä aikaa. No, tärkeää on saada remontti valmiiksi ja tavarat muutettua. Yksi ärsytys on se, että en voi enkä jaksa tehdä kauheasti mitään. Närästys, liitoskivut ja supistelut (jos teen jotain raskaanpaa) ovat seurana päivittäin. Onneksi mulla on ollut täällä apuja. Viikonloppuna anoppi oli meillä ja nyt äitini on auttelemassa lastenhoidossa. Ja itseasiassa nyt kotona onkin vain kaksi lasta. Isoveli lähti yllättäen isovanhempien ja serkkujen luokse viikoksi.

Eilen minulla oli aikaa istuskella omassa pihassa ja lukea loppuun tämä kirja. Aika hauska!

WP_000529-normal.jpg 

WP_000527-normal.jpg