Eilen muistikirjamaaliskuun aiheena oli oman Top 10 listan tekeminen. Mietin jo koko aiheen väliin jättämistä, mutta eilen illalla nukkumaan mennessä tuli mieleen, että voisin listata omat washi-teippini. Tällä hetkellä mulla on 12 erilaista teippiä, joten kaksi jäi kokonaan pois ja nuo loput laitoin järjestykseen, joka tänä aamuna tuntui hyvältä. Tässä kuva tekemästäni sivusta.

kuva062-normal.jpg

Tämän päivän aiheena on, mitä söin tänään. Sitä en voi vielä tehdä, sillä ajattelin vielä syödä jotain tänään.

Meillä pidetään taas sairastupaa. Isoveli on kipeä ja pois eskarista. Isoveli alkaa olla jo parantumaan päin ja menee todennäköisesti huomenna eskariin. Kuumetta ei ole ja jaksaa jo hyvin touhuta pikkuveljen ja pikkusiskon kanssa. Aamupäivä on pelailtu erilaisia pelejä ja lapset ovat ajaneet isänsä vanhalla autoradalla. Leikkihuone raivattiin eilen, jotta saatiin iso autorata mahtumaan huoneeseen. Myös minä olen kipeä, joten lasten kanssa ollaan sisällä. Lapset leikkivät ja pelailevat paljon myös ilman minua ja sunnuntaista lähtien olen värkännyt tällaisia.

kuva063-normal.jpg

Vielä on epäselvää, että mitä näistä tulee. Tai siis todennäköisesti peitto, mutta minkäkokoinen, minkälainen ja milloin?! Mulla olisi ollut monta keskeneräistäkin käsityötä, mutta päätin silti aloittaa tämän uuden. Varsin terapeuttista värkärä näitä isoäidinneliöitä.