Osallistuin Lasten silmin- blogissa http://lastensilmin.com arvontaan ja onni suosi minua! Palkinnoksi sain valita Minä itse- verkkokaupan puisen 9 euron arvoisen biologia aiheisen palapelin. www.minaitse.fi Minä itse- verkkokauppa myy montessori-välineitä ja kehittäviä leluja.

Tässä valitsemani palapeli vielä muoveissa.

IMG_0474-normal.jpg

Pikkusisko pääsi ensimmäisenä kokoamaan palapeliä.

IMG_0476-normal.jpg

Minä itse- verkkokaupan palvelu oli ystävällistä ja nopeaa. Olin sähköpostitse yhteydessä postimaksuista, joita minun ei tarvinut palkinnosta maksaa, vaikka ensin tilaus muuta väittikin. Toimitus oli nopea. Paketti tuli tavallisen postin mukana. Täältä  voisi tilata jotain vaikka lahjaksi. Mielummin puisia (kehittäviä) leluja kuin muovikrääsää.

Jostain muistan lukeneeni tai nähneeni, että näitä puisia palapelin osia voisi käyttää apuna hevosen ääriviivoja piirtäessä ja eläimen osia harjoitellessa. Sitä emme ole vielä kokeilleet.