Viileänä  sadepäivänä on aikaa katsella kesäisiä kuvia viime viikolta. Tosin kuvien katselu laajentui viime viikkoa pidemmälle. Katseluun pääsi vanhan kameran kuvat vuodelta 2010. Tähän asti olen ottanut kuvia meidän digipokkarilla (Canon ixus 120 IS) ja lapset ovat kuvanneet meidän edellisellä kameralla (Canon IXUS 40). Viime viikolla ostin itselleni uuden kameran. Mietin pitkään järkkärin ja pokkarin välillä. Lopulta päädyin jälkimmäiseen. Eli uusi kamera on Canon PowerShot S110. Tällä pitäisi tulla vähän parempia kuvia kuin peruspokkarilla, mutta kohtuullisten kuvien ottaminen onnistuu vaikka vasemmalla kädellä. Ja jatkossa neljän lapsen äitinä minulla ei ehkä ole tarpeeksi käsiä ja aikaa vaihtaa oikeaa objektiivia. Jään siis haaveilemaan digijärkkäristä, sitten joskus.

Tässä uusi kamera ja tykötarpeet vanhalla kameralla kuvattuna.

IMG_8460-normal.jpgIMG_8456-normal.jpg

Mä en ole ymmärtänyt ottaa monissa blogeissa näkyviä muodikkaita jalkakuvia. Olen vaan niin maalainen ja hidas tämmöisissä asioissa. Tänään huomasin ilokseni, että mun lapset ei ole ollenkaan näin juntteja. Isoveli on ottanut ekat jalkakuvansa jo vuonna 2010!

Tässä on kuvattu potkulautoja. Isoveljen silloinen pyöräkin on päässyt kuviin.

IMG_2489-normal.jpgIMG_2490-normal.jpg

Lopuksi vielä uudella kameralla räpsäisty kuva. Olemma pikkusiskon kanssa puistossa sateen suojassa puun alla. Tässä näkymä taltioituna vasemmalla kädellä.

IMG_0005-normal.jpg